Назва програми | Використання цифрових технологій навчання на уроках предметів/інтегрованих курсів громадянської та історичної освітньої галузі та/або освітньої галузі «Суспільствознавство» |
Структурний підрозділ | Кафедра соціально-гуманітарної освіти |
Розробник(и) | (not set) |
Nametype | Курси за вибором |
Напрям | Розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій) |
Цільова аудиторія | (not set) |
Мета програми | - Сприяти підвищенню професійної компетентності педагогів у сфері використання цифрових технологій для навчання історії, громадянської освіти та предметів суспільствознавчого спрямування;
- розвивати цифрову грамотність освітян через ефективне використання сучасних технологічних інструментів навчання на уроках предметів/інтегрованих курсів громадянської та історичної освітньої галузі та/або освітньої галузі «Суспільствознавство»;
- інтегрувати використання цифрових застосунків, штучного інтелекту, історичних ігор у навчання здобувачів освіти;
- залучати компетентнісний потенціал громадянської та історичної освітньої галузі та/або освітньої галузі «Суспільствознавство» для формування наскрізних умінь та обов’язкових результатів навчання здобувачів освіти. |
Зміст програми | - Цифрові технології в освітньому процесі: сучасні виклики та можливості.
- Інтерактивні ресурси для викладання історії та громадянської освіти.
- Використання цифрових технологій для формування критичного мислення здобувачів освіти.
- Цифровий інструментарій для оцінювання навчальних досягнень
- Використання штучного інтелекту на уроках предметів/інтегрованих курсів громадянської та історичної освітньої галузі та/або освітньої галузі «Суспільствознавство». |
Обсяг програми (години) | (not set) |
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться | Професійні компетентності: предметно-методична, мовно-комунікативна, інформаційно-цифрова; загальні компетентності відповідно до професійного стандарту |
Опис досягнутих результатів навчання | - Усвідомлення та розуміння необхідності інтеграції цифрових технології навчання у змісті шкільної історичної освіти для розвитку громадянського суспільства та сталого розвитку;
- знання і практичні вміння щодо інтеграції цифрових технологій навчання на уроках предметів/інтегрованих курсів громадянської та історичної освітньої галузі та/або освітньої галузі «Суспільствознавство»;
- оволодіння онлайн-ресурсами, інтерактивними платформами, мультимедійними матеріалами для формування критичного мислення у цифровому просторі;
- удосконалення професійних компетентностей педагогів з метою підвищення ефективності освітнього процесу в закладах освіти на засадах компетентнісного підходу. |
Документ про освіту | (not set) |
---|