Назва програми | Методологічні основи викладання предметів/інтегрованих курсів громадянської та історичної освітньої галузі та/або освітньої галузі «Суспільствознавство» |
Структурний підрозділ | Кафедра соціально-гуманітарної освіти |
Розробник(и) | (not set) |
Nametype | Курси за вибором |
Напрям | Розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій) |
Цільова аудиторія | (not set) |
Мета програми | − Ознайомити педагогів з нормативними документами, що регламентують викладання навчальних предметів/інтегрованих курсів громадянської та історичної освітньої галузі та/або освітньої галузі «Суспільствознавство»;
− формувати у освітян сучасних методологічних підходів до викладання історії, громадянської освіти та предметів суспільствознавчого напряму;
− поглиблювати знання педагогів щодо застосування новітніх технологій, методик, прийомів навчання предметів/інтегрованих курсів громадянської та історичної освітньої галузі та/або освітньої галузі «Суспільствознавство»;
− залучення компетентнісного потенціалу навчальних предметів/інтегрованих курсів громадянської та історичної освітньої галузі та/або освітньої галузі «Суспільствознавство» для формування наскрізних умінь та обов’язкових результатів навчання здобувачів освіти. |
Зміст програми | − Методологічні засади викладання історії та громадянської освіти.
− Державні стандарти та нормативно-правова база у навчанні предметів/інтегрованих курсів громадянської та історичної освітньої галузі та/або освітньої галузі «Суспільствознавство.
− Інноваційні методики навчання історії, громадянської освіти в закладах освіти.
− Цифрові технології у навчанні предметів/інтегрованих курсів громадянської та історичної освітньої галузі та/або освітньої галузі «Суспільствознавство.
− Викладання чутливих і дискусійних тем у вивченні історії та громадянської освіти.
− Формування громадянської свідомості та національної ідентичності. |
Обсяг програми (години) | (not set) |
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться | Професійні компетентності: предметно-методична, мовно-комунікативна, інформаційно-цифрова; оцінювально-аналітична; загальні компетентності відповідно до професійного стандарту |
Опис досягнутих результатів навчання | - Усвідомлення і розуміння ключових змін та особливостей викладання навчальних предметів/інтегрованих курсів громадянської та історичної освітньої галузі та/або освітньої галузі «Суспільствознавство» в закладі освіти;
- знання і практичні вміння щодо розуміння основних нормативних документів освітян: закон України «Про освіту», закон України «Про загальну середню освіту», Типова освітня програма, професійний стандарт «Вчителя закладу загальної середньої освіти»; Державний стандарт базової середньої освіти; навчальні та модельні навчальні програми;
- оволодіння ефективними технологіями та методиками навчання формування ключових і предметних компетентностей, наскрізних умінь здобувачів освіти;
- удосконалення професійних компетентностей педагогів з метою підвищення ефективності освітнього процесу на засадах компетентнісного підходу. |
Документ про освіту | (not set) |
---|