Назва програми | Застосування штучного інтелекту для створення інтерактивних завдань із української мови та літератури |
Структурний підрозділ | Кафедра соціально-гуманітарної освіти |
Розробник(и) | (not set) |
Nametype | Курси за вибором |
Напрям | Розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій) |
Цільова аудиторія | (not set) |
Мета програми | - Сприяти підвищенню професійної компетентності педагогів у сфері використання цифрових технологій для навчання української мови, української літератури, інтегрованих курсів мовно-літературної освітньої галузі;
- розвивати цифрову грамотність педагогів шляхом використання сучасних онлайн-інструментів навчання;
- навчити слухачів курсів інтегрувати використання цифрових застосунків та штучний інтелект в освітній процес;
- навчити будувати освітній процес на уроці за принципами компетентнісного підходу та універсального дизайну навчання. |
Зміст програми | - Диджиталізація освітнього процесу: виклики, проблеми, перспективи.
- Упровадження штучного інтелекту в освітній процес. Використання штучного інтелекту для забезпечення універсального дизайну в навчанні.
- Використання штучного інтелекту для створення інтерактивних завдань з української мови та літератури. |
Обсяг програми (години) | (not set) |
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться | Професійні компетентності: предметно-методична, мовно-комунікативна, інформаційно-цифрова; загальні компетентності відповідно до професійного стандарту |
Опис досягнутих результатів навчання | - Усвідомлення та розуміння необхідності інтеграції цифрових технології навчання у освітній процес;
- знання і практичні вміння використання цифрових технологій навчання на уроках предметів/інтегрованих курсів мовно-літературної освітньої галузі;
- оволодіння онлайн-ресурсами на основі штучного інтелекту з метою їх дієвого упровадження у освітній процес;
- удосконалення професійних компетентностей педагогів з метою підвищення ефективності освітнього процесу в закладах освіти на засадах компетентнісного підходу та універсального дизайну в навчанні. |
Документ про освіту | (not set) |
---|