Застосування штучного інтелекту для створення інтерактивних завдань із української мови та літератури

Назва програмиЗастосування штучного інтелекту для створення інтерактивних завдань із української мови та літератури
Структурний підрозділКафедра соціально-гуманітарної освіти
Розробник(и)(not set)
NametypeКурси за вибором
НапрямРозвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
Цільова аудиторія(not set)
Мета програми- Сприяти підвищенню професійної компетентності педагогів у сфері використання цифрових технологій для навчання української мови, української літератури, інтегрованих курсів мовно-літературної освітньої галузі; - розвивати цифрову грамотність педагогів шляхом використання сучасних онлайн-інструментів навчання; - навчити слухачів курсів інтегрувати використання цифрових застосунків та штучний інтелект в освітній процес; - навчити будувати освітній процес на уроці за принципами компетентнісного підходу та універсального дизайну навчання.
Зміст програми- Диджиталізація освітнього процесу: виклики, проблеми, перспективи. - Упровадження штучного інтелекту в освітній процес. Використання штучного інтелекту для забезпечення універсального дизайну в навчанні. - Використання штучного інтелекту для створення інтерактивних завдань з української мови та літератури.
Обсяг програми (години)(not set)
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимутьсяПрофесійні компетентності: предметно-методична, мовно-комунікативна, інформаційно-цифрова; загальні компетентності відповідно до професійного стандарту
Опис досягнутих результатів навчання- Усвідомлення та розуміння необхідності інтеграції цифрових технології навчання у освітній процес; - знання і практичні вміння використання цифрових технологій навчання на уроках предметів/інтегрованих курсів мовно-літературної освітньої галузі; - оволодіння онлайн-ресурсами на основі штучного інтелекту з метою їх дієвого упровадження у освітній процес; - удосконалення професійних компетентностей педагогів з метою підвищення ефективності освітнього процесу в закладах освіти на засадах компетентнісного підходу та універсального дизайну в навчанні.
Документ про освіту(not set)