Предметно-методична компетентність учителя (викладача) інформатики

Назва програмиПредметно-методична компетентність учителя (викладача) інформатики
Структурний підрозділКафедра освітніх та інформаційних технологій
Розробник(и)(not set)
NametypeКурси за вибором
НапрямРозвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
Цільова аудиторія(not set)
Мета програми Формування компетентностей вчителів (викладачів) інформатики, необхідних для ефективної організації освітнього процесу в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа» та державних стандартів освіти;  ознайомлення з сутністю понять «інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі», «електронне навчання», «інформаційна та кібернетична безпека»;  формування практичних навичок щодо створення безпечного інформаційно-цифрового освітнього середовища.
Зміст програмиОсновним змістом навчального процесу є:  розкриття особливостей організації̈ освітнього процесу в Новій українській школі, змісту інформатичної освітньої галузі та вимог до обов’язкових результатів навчання;  ознайомлення вчителів інформатики із сучасними електронними освітніми ресурсами, інформаційно-цифровимми технологіями, навчальними онлайн-платформами, онлайн-сервісами, програмами доповненої та віртуальної реальності, ШІ, програмним забезпеченням прикладного та навчального призначення, які використовуються для навчання інформатики, визначення переваг їх застосування;  вдосконалення вмінь створювати безпечне інформаційне-цифрове освітнє середовище.
Обсяг програми (години)(not set)
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться інформатична  предметно-методична;  інформаційно-цифрова;  соціальна;  культурна;  педагогічного партнерства;  комунікативна;  оцінювально-аналітична;  здатність до навчання впродовж життя.
Опис досягнутих результатів навчання Знання нормативно-правових документів, що регулюють роботу вчителя інформатики;  здатність моделювати зміст освітніх програм з інформатики, інформаційних технологій (інтегрованих курсів) відповідно до обов’язкових результатів навчання здобувачів освіти, визначених державними стандартами освіти та модельних навчальних програм;  здатність формувати і розвивати в здобувачІв освіти цифрову компетентність і наскрізні вміння, визначені державними стандартами освіти та враховувати освітні втрати та розриви;  уміння відбирати та використовувати сучасне програмне забезпечення, фахові методики і технології навчання й розвитку здобувачів освіти;  здатність формувати ціннісні ставлення в здобувачів освіти до вивчення інформатики та інформаційних технологій.
Документ про освіту(not set)