Назва програми | Предметно-методична компетентність учителя (викладача) інформатики |
Структурний підрозділ | Кафедра освітніх та інформаційних технологій |
Розробник(и) | (not set) |
Nametype | Курси за вибором |
Напрям | Розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій) |
Цільова аудиторія | (not set) |
Мета програми | Формування компетентностей вчителів (викладачів) інформатики, необхідних для ефективної організації освітнього процесу в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа» та державних стандартів освіти;
ознайомлення з сутністю понять «інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі», «електронне навчання», «інформаційна та кібернетична безпека»;
формування практичних навичок щодо створення безпечного інформаційно-цифрового освітнього середовища.
|
Зміст програми | Основним змістом навчального процесу є:
розкриття особливостей організації̈ освітнього процесу в Новій українській школі, змісту інформатичної освітньої галузі та вимог до обов’язкових результатів навчання;
ознайомлення вчителів інформатики із сучасними електронними освітніми ресурсами, інформаційно-цифровимми технологіями, навчальними онлайн-платформами, онлайн-сервісами, програмами доповненої та віртуальної реальності, ШІ, програмним забезпеченням прикладного та навчального призначення, які використовуються для навчання інформатики, визначення переваг їх застосування;
вдосконалення вмінь створювати безпечне інформаційне-цифрове освітнє середовище.
|
Обсяг програми (години) | (not set) |
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться | інформатична
предметно-методична;
інформаційно-цифрова;
соціальна;
культурна;
педагогічного партнерства;
комунікативна;
оцінювально-аналітична;
здатність до навчання впродовж життя.
|
Опис досягнутих результатів навчання | Знання нормативно-правових документів, що регулюють роботу вчителя інформатики;
здатність моделювати зміст освітніх програм з інформатики, інформаційних технологій (інтегрованих курсів) відповідно до обов’язкових результатів навчання здобувачів освіти, визначених державними стандартами освіти та модельних навчальних програм;
здатність формувати і розвивати в здобувачІв освіти цифрову компетентність і наскрізні вміння, визначені державними стандартами освіти та враховувати освітні втрати та розриви;
уміння відбирати та використовувати сучасне програмне забезпечення, фахові методики і технології навчання й розвитку здобувачів освіти;
здатність формувати ціннісні ставлення в здобувачів освіти до вивчення інформатики та інформаційних технологій.
|
Документ про освіту | (not set) |
---|