Назва програми | Безпечне та безбар’єрне освітнє середовище: створення рівних можливостей доступу до якісної освіти |
Структурний підрозділ | Кафедра педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту |
Розробник(и) | (not set) |
Nametype | Курси за вибором |
Напрям | Формування спільних для ключових компетентностей вмінь |
Цільова аудиторія | Педагоги різних спеціальностей |
Мета програми | Навчальний курс спрямований на опанування сучасними технологіями формування безпечного та безбар’єрного освітнього середовища в умовах НУШ; володіння превентивними технологіями діяльності служби порозуміння (медіації) закладу освіти; володіння базовими теоретичними знаннями нової філософії суспільства без обмежень; ознайомлення з сучасними тенденціями запровадження безбар’єрності (інклюзивності) освітніх послуг в умовах сучасного закладу освіти; володіння сучасними механізмами профілактики проявів насильства у повсякденному житті; володіння практичними навичками протидії булінгу; формування ґендерної рівності в освітньому середовищі та володіння навичками протидії дискримінації за статевими, віковими, етнічними, культурними ознаками, віросповіданням, ознаками відсутності/наявності особливих освітніх потреб тощо. |
Зміст програми | Навчальний курс спрямований на пошук ефективних шляхів формування навичок створення безпечного та безбар’єрного освітнього середовища в умовах сучасного освітнього закладу, що передбачає впровадження в систему освіти новітніх стратегій філософії суспільства без обмежень, сучасних технологій реалізації Національної стратегії створення безбар’єрного простору в Україні; ознайомлення з сучасними тенденціями запровадження безбар’єрності (інклюзивності) освітніх послуг в умовах сучасного закладу освіти; вирішення конфліктів шляхом співробітництва; формування у здобувачів освіти здатності протидіяти булінгу, навичок ненасильницької поведінки, побудови конструктивного діалогу, створення особистої мирної стратегії поведінки в конфлікті; формування соціальних норм взаємодії, дієвих навичок подолання стресу, ефективних моделей захисної поведінки, ціннісних орієнтирів та навичок соціальної самореалізації особистості в умовах сучасного освітнього закладу. |
Обсяг програми (години) | (not set) |
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться | Професійно-педагогічна компетентність, соціально-громадянська компетентність, загальнокультурна компетентність, мовно-комунікативна компетентність, психологічно-фасилітативна, підприємницька компетентність, інформаційно-цифрова компетентність |
Опис досягнутих результатів навчання | Оволодіння знаннями щодо заходів формування безпечного та безбар’єрного освітнього середовища, впровадження в систему освіти новітніх стратегій філософії суспільства без обмежень, сучасних технологій реалізації Національної стратегії створення безбар’єрного простору в Україні; ознайомлення з сучасними тенденціями запровадження безбар’єрності (інклюзивності) освітніх послуг в умовах сучасного закладу освіти;
- вміння реалізації превентивних технологій формування безпечного та безбар’єрного освітнього середовища, навичок подолання стресу; створення програми діяльності служби порозуміння закладу освіти; впровадження цінностей та принципів медіації як інструменту вирішення конфліктів; володіння механізмами профілактики відхилень, сучасними технологіями роботи з дітьми, які мають поведінкові девіації прояву;
- здатність впроваджувати превентивні технології формування безпечного та безбар’єрного освітнього середовища в умовах сучасного освітнього закладу.
|
Документ про освіту | (not set) |
---|