Безпечне та безбар’єрне освітнє середовище: створення рівних можливостей доступу до якісної освіти

Назва програмиБезпечне та безбар’єрне освітнє середовище: створення рівних можливостей доступу до якісної освіти
Структурний підрозділКафедра педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту
Розробник(и)(not set)
NametypeКурси за вибором
НапрямФормування спільних для ключових компетентностей вмінь
Цільова аудиторіяПедагоги різних спеціальностей
Мета програмиНавчальний курс спрямований на опанування сучасними технологіями формування безпечного та безбар’єрного освітнього середовища в умовах НУШ; володіння превентивними технологіями діяльності служби порозуміння (медіації) закладу освіти; володіння базовими теоретичними знаннями нової філософії суспільства без обмежень; ознайомлення з сучасними тенденціями запровадження безбар’єрності (інклюзивності) освітніх послуг в умовах сучасного закладу освіти; володіння сучасними механізмами профілактики проявів насильства у повсякденному житті; володіння практичними навичками протидії булінгу; формування ґендерної рівності в освітньому середовищі та володіння навичками протидії дискримінації за статевими, віковими, етнічними, культурними ознаками, віросповіданням, ознаками відсутності/наявності особливих освітніх потреб тощо.
Зміст програмиНавчальний курс спрямований на пошук ефективних шляхів формування навичок створення безпечного та безбар’єрного освітнього середовища в умовах сучасного освітнього закладу, що передбачає впровадження в систему освіти новітніх стратегій філософії суспільства без обмежень, сучасних технологій реалізації Національної стратегії створення безбар’єрного простору в Україні; ознайомлення з сучасними тенденціями запровадження безбар’єрності (інклюзивності) освітніх послуг в умовах сучасного закладу освіти; вирішення конфліктів шляхом співробітництва; формування у здобувачів освіти здатності протидіяти булінгу, навичок ненасильницької поведінки, побудови конструктивного діалогу, створення особистої мирної стратегії поведінки в конфлікті; формування соціальних норм взаємодії, дієвих навичок подолання стресу, ефективних моделей захисної поведінки, ціннісних орієнтирів та навичок соціальної самореалізації особистості в умовах сучасного освітнього закладу.
Обсяг програми (години)(not set)
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимутьсяПрофесійно-педагогічна компетентність, соціально-громадянська компетентність, загальнокультурна компетентність, мовно-комунікативна компетентність, психологічно-фасилітативна, підприємницька компетентність, інформаційно-цифрова компетентність
Опис досягнутих результатів навчанняОволодіння знаннями щодо заходів формування безпечного та безбар’єрного освітнього середовища, впровадження в систему освіти новітніх стратегій філософії суспільства без обмежень, сучасних технологій реалізації Національної стратегії створення безбар’єрного простору в Україні; ознайомлення з сучасними тенденціями запровадження безбар’єрності (інклюзивності) освітніх послуг в умовах сучасного закладу освіти; - вміння реалізації превентивних технологій формування безпечного та безбар’єрного освітнього середовища, навичок подолання стресу; створення програми діяльності служби порозуміння закладу освіти; впровадження цінностей та принципів медіації як інструменту вирішення конфліктів; володіння механізмами профілактики відхилень, сучасними технологіями роботи з дітьми, які мають поведінкові девіації прояву; - здатність впроваджувати превентивні технології формування безпечного та безбар’єрного освітнього середовища в умовах сучасного освітнього закладу.
Документ про освіту(not set)