Проблемно-інтегроване навчання як умова формування творчого досвіду особистості

Назва програмиПроблемно-інтегроване навчання як умова формування творчого досвіду особистості
Структурний підрозділКафедра педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту
Розробник(и)(not set)
NametypeКурси за вибором
НапрямФормування спільних для ключових компетентностей вмінь
Цільова аудиторіяПедагоги різних спеціальностей
Мета програмиПідвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності фахівця освітнього закладу щодо впровадження проблемно-інтегрованого навчання з метою реалізації завдань Нової української школи
Зміст програмиОсвітню програму сформовано за модульною структурою. Навчальний матеріал розбито на навчальні модулі і теми, як логічно завершені одиниці навчальної інформації. Освітньою програмою передбачено послідовність вивчення модулів. Підвищення кваліфікації слухачів складається з двох компонентів: дистанційного та самостійної роботи слухача. Дистанційний компонент реалізується у процесі групової та індивідуальної навчальної роботи на платформі Microsoft Teams і триває три навчальні дні – 24 години. Самостійна робота слухача складає 6 годин.
Обсяг програми (години)(not set)
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимутьсяПрофесійно-педагогічна компетентність, мовно-комунікативна компетентність, інформаційно-цифрова компетентність
Опис досягнутих результатів навчанняОбізнаність із новітніми технологіями з педагогіки, психології, методик, інноватики для упровадження у навчальний процес проблемних та інтегрованих стратегій навчання; – володіння системними знаннями про норми і типи педагогічного спілкування в процесі організації колективної та індивідуальної діяльності за використання проблемних та інтегрованих технологій навчання; – здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, отримувати інформацію та оперувати нею відповідно до власних потреб і вимог сучасного високотехнологічного інформаційного суспільства, зокрема, у застосуванні сучасних інформаційних технологій для підвищення ефективності проблемного та інтегрованого навчання у відповідності до вимог Нової української школи.
Документ про освіту(not set)