Назва програми | Проблемно-інтегроване навчання як умова формування творчого досвіду особистості |
Структурний підрозділ | Кафедра педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту |
Розробник(и) | (not set) |
Nametype | Курси за вибором |
Напрям | Формування спільних для ключових компетентностей вмінь |
Цільова аудиторія | Педагоги різних спеціальностей |
Мета програми | Підвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності фахівця освітнього закладу щодо впровадження проблемно-інтегрованого навчання з метою реалізації завдань Нової української школи |
Зміст програми | Освітню програму сформовано за модульною структурою. Навчальний матеріал розбито на навчальні модулі і теми, як логічно завершені одиниці навчальної інформації. Освітньою програмою передбачено послідовність вивчення модулів. Підвищення кваліфікації слухачів складається з двох компонентів: дистанційного та самостійної роботи слухача. Дистанційний компонент реалізується у процесі групової та індивідуальної навчальної роботи на платформі Microsoft Teams і триває три навчальні дні – 24 години. Самостійна робота слухача складає 6 годин. |
Обсяг програми (години) | (not set) |
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться | Професійно-педагогічна компетентність,
мовно-комунікативна компетентність,
інформаційно-цифрова компетентність
|
Опис досягнутих результатів навчання | Обізнаність із новітніми технологіями з педагогіки, психології, методик, інноватики для упровадження у навчальний процес проблемних та інтегрованих стратегій навчання;
– володіння системними знаннями про норми і типи педагогічного спілкування в процесі організації колективної та індивідуальної діяльності за використання проблемних та інтегрованих технологій навчання;
– здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, отримувати інформацію та оперувати нею відповідно до власних потреб і вимог сучасного високотехнологічного інформаційного суспільства, зокрема, у застосуванні сучасних інформаційних технологій для підвищення ефективності проблемного та інтегрованого навчання у відповідності до вимог Нової української школи.
|
Документ про освіту | (not set) |
---|