Проєктна діяльність у закладі освіти як фактор підвищення його конкурентноспроможності в умовах реформування освіти

Назва програмиПроєктна діяльність у закладі освіти як фактор підвищення його конкурентноспроможності в умовах реформування освіти
Структурний підрозділКафедра педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту
Розробник(и)(not set)
NametypeКурси за вибором
НапрямФормування спільних для ключових компетентностей вмінь
Цільова аудиторіяПедагоги різних спеціальностей
Мета програмиПідвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності сучасного педагога - менеджера освітнього процесу: -зрозуміти витоки проблем проєктного менеджменту, серед яких пасивність у роботі, відсутність мотивації, конфлікти в команді, втрата якості, змарновані ресурси, перевитрата коштів, зростання термінів виконання, гасіння «пожеж»; - подолання проблем створення та реалізації проєктів, а саме відсутність розуміння сенсу виконання проєкту, невизначений контекст реалізації проєкту, незрозуміла пріоритезація проєктів, встановлення тривалості виконання робіт на базі набутого досвіду; - формування команди проєкту та планування перших кроків його реалізації, пошук стейкхолдерів та залучення громади й органів влади, проведення моніторингу проєкту, забезпечення правильності звітності та забезпеченість сталості проєкту
Зміст програмиПрограма покликана підтримати педагогів на шляху до демократичних змін в умовах воєнного стану та у повоєнний період та проєктування власної діяльності. Програма курсу розрахована на педагогів закладів загальної середньої, фахової передвищої освіти та спирається на новаторства, викладені в нормативних документах, посилюючи інституційну спроможність ЗО в умовах децентралізації, збільшення автономії закладу освіти й педагога, сприяючи демократизації освітнього середовища та розвитку наскрізної громадянської компетентності. Програма передбачає можливість сформувати розуміння того, що таке проєктування в сучасних умовах; дослідити ставлення стейкхолдерів до проєкту: нейтралізація негативного впливу і підтримка «локомотивів»; визначити перелік необхідних проєктів для реалізації стратегії ЗО; побудову системи управління ризиками в проєктах; ощадливий підхід до планування тривалості робіт і бюджету проєкту; ефективне виконання проєктів: показники результативності, навчання в процесі навчання, життя у стані «потоку»; запровадження показників стану проєктів, що дозволять виставляти об’єктивні пріоритети -управління змінами в проекті й зміна методів управління
Обсяг програми (години)(not set)
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимутьсяСпільні компетентності: інноваційна, проєктна, організаційна, оцінювально-аналітична; професійні компетентності: нормативно-правова, емоційно-етична, інклюзивна, здоров’язбережувальна, інформаційно-цифрова; загальні компетентності: громадянська, соціальна, культурна, когнітивна та підприємницька
Опис досягнутих результатів навчання- Оволодіння проєктним та командним підходами в освітньому менеджменті на основі інноваційних освітніх технологій; - вміння застосовувати soft skills для формування, розвитку та управління командою проєкту й побудови організаційної культури, сфокусованої на розвитку кожного учня в умовах воєнного стану та у повоєнний період; - здатність планувати, готувати та реалізувати проєкти, ефективно розв’язувати будь-які проблеми в проєкті
Документ про освіту(not set)