Назва програми | Проєктна діяльність у закладі освіти як фактор підвищення його конкурентноспроможності в умовах реформування освіти |
Структурний підрозділ | Кафедра педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту |
Розробник(и) | (not set) |
Nametype | Курси за вибором |
Напрям | Формування спільних для ключових компетентностей вмінь |
Цільова аудиторія | Педагоги різних спеціальностей |
Мета програми | Підвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності сучасного педагога - менеджера освітнього процесу:
-зрозуміти витоки проблем проєктного менеджменту, серед яких пасивність у роботі, відсутність мотивації, конфлікти в команді, втрата якості, змарновані ресурси, перевитрата коштів, зростання термінів виконання, гасіння «пожеж»;
- подолання проблем створення та реалізації проєктів, а саме відсутність розуміння сенсу виконання проєкту, невизначений контекст реалізації проєкту, незрозуміла пріоритезація проєктів, встановлення тривалості виконання робіт на базі набутого досвіду;
- формування команди проєкту та планування перших кроків його реалізації, пошук стейкхолдерів та залучення громади й органів влади, проведення моніторингу проєкту, забезпечення правильності звітності та забезпеченість сталості проєкту
|
Зміст програми | Програма покликана підтримати педагогів на шляху до демократичних змін в умовах воєнного стану та у повоєнний період та проєктування власної діяльності. Програма курсу розрахована на педагогів закладів загальної середньої, фахової передвищої освіти та спирається на новаторства, викладені в нормативних документах, посилюючи інституційну спроможність ЗО в умовах децентралізації, збільшення автономії закладу освіти й педагога, сприяючи демократизації освітнього середовища та розвитку наскрізної громадянської компетентності. Програма передбачає можливість сформувати розуміння того, що таке проєктування в сучасних умовах; дослідити ставлення стейкхолдерів до проєкту: нейтралізація негативного впливу і підтримка «локомотивів»; визначити перелік необхідних проєктів для реалізації стратегії ЗО; побудову системи управління ризиками в проєктах; ощадливий підхід до планування тривалості робіт і бюджету проєкту; ефективне виконання проєктів: показники результативності, навчання в процесі навчання, життя у стані «потоку»; запровадження показників стану проєктів, що дозволять виставляти
об’єктивні пріоритети -управління змінами в проекті й зміна методів управління
|
Обсяг програми (години) | (not set) |
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться | Спільні компетентності: інноваційна, проєктна, організаційна, оцінювально-аналітична;
професійні компетентності: нормативно-правова, емоційно-етична, інклюзивна, здоров’язбережувальна, інформаційно-цифрова;
загальні компетентності: громадянська, соціальна, культурна, когнітивна та підприємницька
|
Опис досягнутих результатів навчання | - Оволодіння проєктним та командним підходами в освітньому менеджменті на основі інноваційних освітніх технологій;
- вміння застосовувати soft skills для формування, розвитку та управління командою проєкту й побудови організаційної культури, сфокусованої на розвитку кожного учня в умовах воєнного стану та у повоєнний період;
- здатність планувати, готувати та реалізувати проєкти, ефективно розв’язувати будь-які проблеми в
проєкті
|
Документ про освіту | (not set) |
---|