Назва програми | Супервізія як інструмент профілактики професійного вигорання педагогів |
Структурний підрозділ | Кафедра педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту |
Розробник(и) | (not set) |
Nametype | Курси за вибором |
Напрям | Формування спільних для ключових компетентностей вмінь |
Цільова аудиторія | Педагоги різних спеціальностей |
Мета програми | Забезпечення педагогів знаннями, навичками та інструментами супервізії для ефективного запобігання та подолання професійного вигорання, що сприятиме збереженню їхнього психологічного здоров'я та підвищенню професійної ефективності. |
Зміст програми | Програма курсу розкриває сутність професійного вигорання, його причини та наслідки для педагогів. Учасники ознайомляться з поняттям супервізії, її видами та формами, а також навчаться застосовувати її для профілактики та подолання вигорання. Особлива увага приділяється формуванню у педагогів навичок самоаналізу, рефлексії та саморегуляції для своєчасного виявлення симптомів вигорання та ефективного використання супервізії для підтримки власного психологічного здоров'я. |
Обсяг програми (години) | (not set) |
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться | Професійні компетентності: психологічно-фасилітативна, емоційно-етична, здоров’язбережувальна, інноваційна, інформаційно-цифрова; загальні компетентності: загальні компетентності відповідно до професійного стандарту |
Опис досягнутих результатів навчання | - Отримання розуміння проблеми професійного вигорання та її впливу на особистість та професійну діяльність;
- ознайомлення з можливостями супервізії як ефективного інструменту профілактики та подолання вигорання;
- здатність впроваджувати набуті знання та вміння для підвищення якості освіти у закладі освіти.
|
Документ про освіту | (not set) |
---|