Назва програми | Освітні інструменти сучасного педагога: ресурси і сервіси для проєктування уроків, створення навчальних матеріалів та організації інтерактивного навчання |
Структурний підрозділ | Кафедра педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту |
Розробник(и) | (not set) |
Nametype | Курси за вибором |
Напрям | Формування спільних для ключових компетентностей вмінь |
Цільова аудиторія | Педагоги різних спеціальностей |
Мета програми | Метою навчального курсу є підвищення методичного та практичного рівнів загальних і професійних компетентностей освітян, що необхідні для здійснення педагогічної діяльності у закладах освіти, з урахуванням основних напрямів державної політики у галузі освіти в умовах цифрової трансформації та змісту професійного стандарту «Вчитель закладу загальної середньої освіти»; формування, оновлення, поглиблення та систематизація знань, розвиток та удосконалення умінь педагогів з планування, організації та здійснення освітнього процесу у закладах освіти на засадах компетентнісного, інтегрованого, цифрового підходів. |
Зміст програми | Навчальний курс спрямований на ознайомлення вчителів із сучасними педагогічними стратегіями й технологіями проведення уроків з використанням освітніх цифрових ресурсів і сервісів; опанування інструментарію для організації інноваційного та ефективного навчального процесу; знайомство з організаційно-методичними принципами цифрового та інтерактивного навчання, сучасними тенденціями та можливостями використання штучного інтелекту в освітньому процесі; формування вмінь слухачів використовувати актуальні способи залучення учнів до навчання та створення інтерактивно-практичного простору, в тому числі за допомогою цифрових інструментів; інформування педагогів про особливості сучасного контенту, освітні тренди й техніки здійснення інтерактивного навчання які допоможуть урізноманітнити та зробити ефективнішим навчальний процес, сприятимуть формуванню позитивної мотивації до навчання; підвищення рівня обізнаності про лайфхаки для вчителя та засоби для формування власної педагогічної стратегії, поглиблення інформаії щодо цифрової трансформації освіти й науки; розвиток навичок швидкого реагування на виклики та кризи в умовах сьогодення. |
Обсяг програми (години) | (not set) |
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться | - предметно-методична,
- мовно-комунікативна,
- інформаційно-цифрова;
- загальні компетентності відповідно до професійного стандарту
|
Опис досягнутих результатів навчання | - Оволодіння системними знаннями щодо сутності та особливостей упровадження інноваційних стратегій та технологій організації навчального процесу з використанням сучасних освітніх цифрових інструментів;
- удосконалення вмінь і навичок вибору, оцінювання та впровадження сучасних інструментів і цифрових освітніх ресурсів у навчальний процес відповідно до визначеної освітної мети;
- оволодіння техніками проєктування, розробки та поширення навчальних ресурсів, з відповідних предметів/інтегрованих курсів для підвищення якості освітнього процесу;
- здатність проектувати, моделювати та проводити уроки з використанням сучасних інструментів і технік, що сприяють ефективному навчанню;
- розвивиток вмінь і навичок застосовування освітніх інструментів для моніторингу, контролю та об'єктивного оцінювання результатів навчальної діяльності здобувачів освіти, забезпечення зворотного зв'язку та рефлексії;
- здатність до продуктивної професійної діяльності відповідно до вимог сьогодення. |
Документ про освіту | (not set) |
---|