STEM 4.0: трансдисциплінарність та штучний інтелект в освіті майбутнього

Назва програмиSTEM 4.0: трансдисциплінарність та штучний інтелект в освіті майбутнього
Структурний підрозділКафедра теорії і методики змісту освіти
Розробник(и)(not set)
NametypeКурси за вибором
НапрямФормування спільних для ключових компетентностей вмінь
Цільова аудиторіяПедагоги різних спеціальностей
Мета програмиПідвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності педагогів закладів освіти відповідно до програми «Освіта 4:0»: розвиток навичок упровадження трансдисциплінарності (бачення зв'язки між науками та інтегрувати знання для вирішення проблем); набуття навичок ефективного використання ШІ для персоналізації навчання та аналізу даних; набуття навичок цифрової компетентності, оволодіння цифровими інструментами, створення якісного цифрового контенту; набуття навичок персоналізації освітнього середовища адаптованого до потреб кожного учня за допомогою ШІ; формування готовності вчителів до розвитку в учнів навичок, необхідних для професійного самовизначення та успіху в швидкозмінному світі.
Зміст програмиПідготовка вчителів до цифрової трансформації освіти, де ключову роль відіграють трансдисциплінарність та штучний інтелект: інтеграція знань з різних навчальних предметів для вирішення комплексних проблем; ознайомлення з основами ШІ та його застосуванням в освіті для персоналізації освітнього процесу та аналізу даних; розвиток навичок ефективного використання цифрових інструментів та створення якісного цифрового контенту; адаптація освітнього процесу до потреб учнів, використання методів мотивації та оцінювання; розвиток критичного мислення, креативності, комунікації та співпраці. Програма допоможе педагогам: – зрозуміти принципи трансдисциплінарності та навчитися їх застосовувати на практиці; – опанувати основи ШІ та використовувати його інструменти для покращення освітнього процесу; – підвищити цифрову компетентність та створювати цікавий цифровий контент для учнів; – ефективно персоналізувати навчання та мотивувати учнів до навчання; – розвинути навички, необхідні для успіху в сучасному світі, та навчити цьому учнів.
Обсяг програми (години)(not set)
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимутьсяПрофесійні компетентності: предметно-методична, мовно-комунікативна, інформаційно-цифрова; загальні компетентності відповідно до професійного стандарту.
Опис досягнутих результатів навчання– Набуття комплексу навичок, що включають інтеграцію знань з різних дисциплін для вирішення складних проблем (трансдисциплінарне мислення); – опанування основ ШІ та його застосування в освіті для персоналізації навчання та аналізу даних, підвищення цифрової компетентності через ефективне використання цифрових інструментів та створення якісного контенту; – набуття вміння адаптувати освітній процес до індивідуальних потреб учнів та створювати мотивуюче освітнє середовище; – розвиток навичок критичного мислення, креативності, комунікації, співпраці та саморозвитку, необхідних для успіху в сучасному світі.
Документ про освіту(not set)