Назва програми | STEM 4.0: трансдисциплінарність та штучний інтелект в освіті майбутнього |
Структурний підрозділ | Кафедра теорії і методики змісту освіти |
Розробник(и) | (not set) |
Nametype | Курси за вибором |
Напрям | Формування спільних для ключових компетентностей вмінь |
Цільова аудиторія | Педагоги різних спеціальностей |
Мета програми | Підвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності педагогів закладів освіти відповідно до програми «Освіта 4:0»: розвиток навичок упровадження трансдисциплінарності (бачення зв'язки між науками та інтегрувати знання для вирішення проблем); набуття навичок ефективного використання ШІ для персоналізації навчання та аналізу даних; набуття навичок цифрової компетентності, оволодіння цифровими інструментами, створення якісного цифрового контенту; набуття навичок персоналізації освітнього середовища адаптованого до потреб кожного учня за допомогою ШІ; формування готовності вчителів до розвитку в учнів навичок, необхідних для професійного самовизначення та успіху в швидкозмінному світі. |
Зміст програми | Підготовка вчителів до цифрової трансформації освіти, де ключову роль відіграють трансдисциплінарність та штучний інтелект: інтеграція знань з різних навчальних предметів для вирішення комплексних проблем; ознайомлення з основами ШІ та його застосуванням в освіті для персоналізації освітнього процесу та аналізу даних; розвиток навичок ефективного використання цифрових інструментів та створення якісного цифрового контенту; адаптація освітнього процесу до потреб учнів, використання методів мотивації та оцінювання;
розвиток критичного мислення, креативності, комунікації та співпраці.
Програма допоможе педагогам:
– зрозуміти принципи трансдисциплінарності та навчитися їх застосовувати на практиці;
– опанувати основи ШІ та використовувати його інструменти для покращення освітнього процесу;
– підвищити цифрову компетентність та створювати цікавий цифровий контент для учнів;
– ефективно персоналізувати навчання та мотивувати учнів до навчання;
– розвинути навички, необхідні для успіху в сучасному світі, та навчити цьому учнів.
|
Обсяг програми (години) | (not set) |
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться | Професійні компетентності: предметно-методична, мовно-комунікативна, інформаційно-цифрова; загальні компетентності відповідно до професійного стандарту. |
Опис досягнутих результатів навчання | – Набуття комплексу навичок, що включають інтеграцію знань з різних дисциплін для вирішення складних проблем (трансдисциплінарне мислення);
– опанування основ ШІ та його застосування в освіті для персоналізації навчання та аналізу даних, підвищення цифрової компетентності через ефективне використання цифрових інструментів та створення якісного контенту;
– набуття вміння адаптувати освітній процес до індивідуальних потреб учнів та створювати мотивуюче освітнє середовище;
– розвиток навичок критичного мислення, креативності, комунікації, співпраці та саморозвитку, необхідних для успіху в сучасному світі.
|
Документ про освіту | (not set) |
---|