Назва програми | Практичні кейси формування здоровʼязбережувальної компетентності учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану та повоєнний період |
Структурний підрозділ | Кафедра теорії і методики змісту освіти |
Розробник(и) | (not set) |
Nametype | Курси за вибором |
Напрям | Формування спільних для ключових компетентностей вмінь |
Цільова аудиторія | Педагоги різних спеціальностей |
Мета програми | Підвищення рівня здоров’язбережувальної компетентності учасників освітнього процесу засобами практичних кейсів, зокрема цифрової освіти, щодо підтримки їх фізичного здоров’я, здорового харчування, моделювання основ першої домедичної допомоги, стратегій подолання стресу та травматичних переживань, протидії булінгу і кібербулінгу, формування здоров'язбережувального освітнього середовища |
Зміст програми | Практики підтримки фізичного здоров’я педагога: діагностика, фізична активність, режим дня, повноцінний сон як засоби подолання стресу та покращення самопочуття в умовах воєнного стану та повоєнний період. Практичні кейси та цифрові ресурси для здорового харчування дорослих і дітей. Перша домедична допомога: моделювання необхідних навичок для вчителя. Практика застосування стратегій подолання стресу та травматичних переживань. Роль вчителя як емоційної опори для учнів. Цифрові ресурси та чек-листи для профілактики й протидії булінгу і кібербулінгу в умовах війни та повоєнний час. Формування здоров'язбережувального освітнього середовища в закладі у взаємодії учасників освітнього процесу: здоров’язбережувальні технології, проєкти, програми, цифрові сервіси |
Обсяг програми (години) | (not set) |
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться | ̶ Знання характеристики здоров’язбережувальної компетентності педагога, цифрових сервісів, платформ, практичних кейсів з її формування;
̶ уміння використовувати практики та цифрові інструменти з підтримки фізичного здоров’я педагогів, здорового харчування педагогів та учнів, основ першої домедичної допомоги, стратегій подолання стресу та травматичних переживань, протидії булінгу і кібербулінгу в учнівському середовищі, формування здоров'язбережувального освітнього середовища, застосовання здоров’язбережувальних технологій;
̶ усвідомлення потреби дбати про власне здоров’я та здоров’я учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану та повоєнний період
|
Опис досягнутих результатів навчання | |
Документ про освіту | (not set) |
---|