Сучасні інтегративно-інклюзивні технології формування ключових компетентностей у дітей з особливими освітніми потребами

Назва програмиСучасні інтегративно-інклюзивні технології формування ключових компетентностей у дітей з особливими освітніми потребами
Структурний підрозділКафедра педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту
Розробник(и)(not set)
NametypeКурси за вибором
НапрямРозвиток інклюзивних компетентностей (створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
Цільова аудиторіяПедагоги різних спеціальностей
Мета програмиМета даного курсу полягає в підвищенні рівня професійної компетентності педагогів у галузі спеціальної психології та корекційної педагогіки. Оволодіння сучасними освітніми технологіями формування ключових компетентностей у дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному освітньому середовищі.
Зміст програмиОсобливості професійного саморозвитку педагога в інклюзивному освітньому середовищі Психологічні основи застосування інтегративно-інклюзивних освітніх технологій Сучасні підходи до формування ключових компетентностей у дітей з особливими освітніми потребами
Обсяг програми (години)(not set)
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимутьсяІнклюзивна; предметно-методична, мовно-комунікативна, інформаційно-цифрова; загальні компетентності відповідно до професійного стандарту
Опис досягнутих результатів навчання- Усвідомлення й розуміння сутності та механізмів розвитку, абілітації, компенсації та гіперкомпенсації у дітей з ООП в освітньому процесі; - знання особливостей пізнавальних та емоційно-вольових психічних процесів у дітей з ООП; - здатність визначати напрямки ефективної взаємодії з дітьми з ООП; - уміння застосовувати технології формування ключових компетентностей інклюзивному освітньому середовищі
Документ про освіту(not set)