Назва програми | Сучасні інтегративно-інклюзивні технології формування ключових компетентностей у дітей з особливими освітніми потребами |
Структурний підрозділ | Кафедра педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту |
Розробник(и) | (not set) |
Nametype | Курси за вибором |
Напрям | Розвиток інклюзивних компетентностей (створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами |
Цільова аудиторія | Педагоги різних спеціальностей |
Мета програми | Мета даного курсу полягає в підвищенні рівня професійної компетентності педагогів у галузі спеціальної психології та корекційної педагогіки. Оволодіння сучасними освітніми технологіями формування ключових компетентностей у дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному освітньому середовищі. |
Зміст програми | Особливості професійного саморозвитку педагога в інклюзивному освітньому середовищі
Психологічні основи застосування інтегративно-інклюзивних освітніх технологій
Сучасні підходи до формування ключових компетентностей у дітей з особливими освітніми потребами |
Обсяг програми (години) | (not set) |
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться | Інклюзивна; предметно-методична, мовно-комунікативна, інформаційно-цифрова; загальні компетентності відповідно до професійного стандарту |
Опис досягнутих результатів навчання | - Усвідомлення й розуміння сутності та механізмів розвитку, абілітації, компенсації та гіперкомпенсації у дітей з ООП в освітньому процесі;
- знання особливостей пізнавальних та емоційно-вольових психічних процесів у дітей з ООП;
- здатність визначати напрямки ефективної взаємодії з дітьми з ООП;
- уміння застосовувати технології формування ключових компетентностей інклюзивному освітньому середовищі
|
Документ про освіту | (not set) |
---|