Назва програми | Інклюзія 360°: сучасні інструменти школи для всіх |
Структурний підрозділ | Кафедра педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту |
Розробник(и) | (not set) |
Nametype | Курси за вибором |
Напрям | Розвиток інклюзивних компетентностей (створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами |
Цільова аудиторія | Педагоги різних спеціальностей |
Мета програми | Забезпечити комплексне розуміння вчителями сучасних підходів, методів і технологій створення інклюзивного освітнього середовища, що враховує потреби всіх учасників.
Програма має на меті ознайомити педагогів із сучасними інструментами та стратегіями впровадження інклюзивної освіти, розвитком інклюзивної культури в закладі освіти, адаптацією освітнього процесу до різноманітних освітніх потреб учнів, формуванням навичок ефективної командної взаємодії, комунікації та підтримки учасників освітнього процесу. |
Зміст програми | Даний курс спрямовано на:
– ознайомлення вчителів із ключовими принципами інклюзивної освіти, сучасними дослідженнями та ефективними моделями створення доступного освітнього середовища для всіх учнів.
– розробку стратегії адаптації навчальних програм та методичних матеріалів відповідно до індивідуальних потреб учнів, зокрема з урахуванням різних форм підтримки, диференціації та персоналізації навчання.
– надання педагогам практичних інструментів та технологій, зокрема використання універсального дизайну навчання, цифрових ресурсів, інтерактивних методів, альтернативної комунікації та стратегій емоційної підтримки.
– ознайомлення з інноваційними підходами до розвитку інклюзивної культури в школі, включаючи ефективну командну взаємодію, співпрацю з батьками, супровід фахівців (психологів, тьюторів, логопедів) та створення інклюзивного простору, що сприяє соціалізації та успішному навчанню кожного учня. |
Обсяг програми (години) | (not set) |
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться | Професійні компетентності: предметно-методична, мовно-комунікативна, інформаційно-цифрова; загальні компетентності відповідно до професійного стандарту |
Опис досягнутих результатів навчання | - Здатність ефективно пояснювати учням значення інклюзії, розкриваючи її соціальну, етичну та педагогічну цінність, а також враховуючи сучасні освітні тенденції та правові аспекти;
- здатність створювати та впроваджувати адаптовані навчальні програми, методичні матеріали та інтерактивні заняття, що враховують індивідуальні потреби всіх учнів, у тому числі з особливими освітніми потребами;
- здатність використовувати інструменти універсального дизайну навчання, цифрові ресурси, інтерактивні технології, альтернативну комунікацію та методи диференціації для підвищення ефективності навчального процесу;
- здатність інтегрувати інноваційні підходи до створення інклюзивного освітнього середовища, включаючи співпрацю з фахівцями, батьками та учнями, впровадження соціально-емоційного навчання та розвиток інклюзивної культури у школі. |
Документ про освіту | (not set) |
---|