Інклюзія 360°: сучасні інструменти школи для всіх

Назва програмиІнклюзія 360°: сучасні інструменти школи для всіх
Структурний підрозділКафедра педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту
Розробник(и)(not set)
NametypeКурси за вибором
НапрямРозвиток інклюзивних компетентностей (створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
Цільова аудиторіяПедагоги різних спеціальностей
Мета програмиЗабезпечити комплексне розуміння вчителями сучасних підходів, методів і технологій створення інклюзивного освітнього середовища, що враховує потреби всіх учасників. Програма має на меті ознайомити педагогів із сучасними інструментами та стратегіями впровадження інклюзивної освіти, розвитком інклюзивної культури в закладі освіти, адаптацією освітнього процесу до різноманітних освітніх потреб учнів, формуванням навичок ефективної командної взаємодії, комунікації та підтримки учасників освітнього процесу.
Зміст програмиДаний курс спрямовано на: – ознайомлення вчителів із ключовими принципами інклюзивної освіти, сучасними дослідженнями та ефективними моделями створення доступного освітнього середовища для всіх учнів. – розробку стратегії адаптації навчальних програм та методичних матеріалів відповідно до індивідуальних потреб учнів, зокрема з урахуванням різних форм підтримки, диференціації та персоналізації навчання. – надання педагогам практичних інструментів та технологій, зокрема використання універсального дизайну навчання, цифрових ресурсів, інтерактивних методів, альтернативної комунікації та стратегій емоційної підтримки. – ознайомлення з інноваційними підходами до розвитку інклюзивної культури в школі, включаючи ефективну командну взаємодію, співпрацю з батьками, супровід фахівців (психологів, тьюторів, логопедів) та створення інклюзивного простору, що сприяє соціалізації та успішному навчанню кожного учня.
Обсяг програми (години)(not set)
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимутьсяПрофесійні компетентності: предметно-методична, мовно-комунікативна, інформаційно-цифрова; загальні компетентності відповідно до професійного стандарту
Опис досягнутих результатів навчання- Здатність ефективно пояснювати учням значення інклюзії, розкриваючи її соціальну, етичну та педагогічну цінність, а також враховуючи сучасні освітні тенденції та правові аспекти; - здатність створювати та впроваджувати адаптовані навчальні програми, методичні матеріали та інтерактивні заняття, що враховують індивідуальні потреби всіх учнів, у тому числі з особливими освітніми потребами; - здатність використовувати інструменти універсального дизайну навчання, цифрові ресурси, інтерактивні технології, альтернативну комунікацію та методи диференціації для підвищення ефективності навчального процесу; - здатність інтегрувати інноваційні підходи до створення інклюзивного освітнього середовища, включаючи співпрацю з фахівцями, батьками та учнями, впровадження соціально-емоційного навчання та розвиток інклюзивної культури у школі.
Документ про освіту(not set)