Освітня інклюзія в контексті створення безбар’єрного простору в Україні

Назва програмиОсвітня інклюзія в контексті створення безбар’єрного простору в Україні
Структурний підрозділКафедра педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту
Розробник(и)(not set)
NametypeКурси за вибором
НапрямРозвиток інклюзивних компетентностей (створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
Цільова аудиторіяПедагоги різних спеціальностей
Мета програмиМетою навчального курсу є підвищення теоретичного, методичного та практичного рівнів професійної компетентності педагога щодо створення безбар’єрного освітнього простору в інклюзивному навчальному закладі
Зміст програмиНавчальний курс спрямовано на пошук ефективних рішень щодо виконання завдань напряму «Освітня безбар’єрність» Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року
Обсяг програми (години)(not set)
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимутьсяПрофесійні компетентності: інклюзивна, предметно-методична, мовно-комунікативна, інформаційно-цифрова; загальні компетентності відповідно до професійного стандарту
Опис досягнутих результатів навчання- Ознайомлення з ключовими цілями та шляхами реалізації Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року та Національної стратегії розвитку інклюзивного навчання на період до 2029 року; - оволодіння уміннями та навичками використання психолого-педагогічного інструментарію для створення безпечного безбар’єрного інклюзивного середовища в закладі освіти; - здатність здійснювати педагогічну підтримку на компетентнісних засадах з урахуванням психофізіологічних особливостей здобувачів освіти та індивідуальних потреб всіх учасників освітнього процесу
Документ про освіту(not set)