Назва програми | Освітня інклюзія в контексті створення безбар’єрного простору в Україні |
Структурний підрозділ | Кафедра педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту |
Розробник(и) | (not set) |
Nametype | Курси за вибором |
Напрям | Розвиток інклюзивних компетентностей (створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами |
Цільова аудиторія | Педагоги різних спеціальностей |
Мета програми | Метою навчального курсу є підвищення теоретичного, методичного та практичного рівнів професійної компетентності педагога щодо створення безбар’єрного освітнього простору в інклюзивному навчальному закладі |
Зміст програми | Навчальний курс спрямовано на пошук ефективних рішень щодо виконання завдань напряму «Освітня безбар’єрність» Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року |
Обсяг програми (години) | (not set) |
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться | Професійні компетентності: інклюзивна, предметно-методична, мовно-комунікативна, інформаційно-цифрова; загальні компетентності відповідно до професійного стандарту |
Опис досягнутих результатів навчання | - Ознайомлення з ключовими цілями та шляхами реалізації Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року та Національної стратегії розвитку інклюзивного навчання на період до 2029 року;
- оволодіння уміннями та навичками використання психолого-педагогічного інструментарію для створення безпечного безбар’єрного інклюзивного середовища в закладі освіти;
- здатність здійснювати педагогічну підтримку на компетентнісних засадах з урахуванням психофізіологічних особливостей здобувачів освіти та індивідуальних потреб всіх учасників освітнього процесу |
Документ про освіту | (not set) |
---|