Назва програми | Дитина з небажаною поведінкою в освітньому закладі (молодший та середній шкільний вік) |
Структурний підрозділ | Кафедра педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту |
Розробник(и) | (not set) |
Nametype | Курси за вибором |
Напрям | Розвиток інклюзивних компетентностей (створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами |
Цільова аудиторія | Педагоги різних спеціальностей |
Мета програми | Формування уявлень про причини та стимули небажаної поведінки. Оволодіння сучасними підходами до подолання проявів небажаної поведінки дітей в сучасному освітньому просторі. |
Зміст програми | Курси передбачають оволодіння слухачами системою умінь надання педагогічної підтримки дітям з небажаною поведінкою дошкільного та шкільного віку в освітньому закладі та сім’ї. |
Обсяг програми (години) | (not set) |
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться | Професійні компетентності: інклюзивна; предметно-методична, мовно-комунікативна, інформаційно-цифрова;
загальні компетентності відповідно до професійного стандарту
|
Опис досягнутих результатів навчання | - Оволодіння знаннями причин та стимулів небажаної поведінки в сучасному освітньому просторі;
- оволодіння уміннями уникнення та гасіння небажаної поведінки у освітньому закладі та сім’ї; формування навичок використання сучасних технологій корекції небажаної поведінки. |
Документ про освіту | (not set) |
---|