Назва програми | Механізми надання підтримки різного рівня учням з освітніми труднощами в інклюзивному середовищі |
Структурний підрозділ | Кафедра психології |
Розробник(и) | (not set) |
Nametype | Курси за вибором |
Напрям | Розвиток інклюзивних компетентностей (створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами |
Цільова аудиторія | Педагоги різних спеціальностей |
Мета програми | Підвищення психологічного і практичного рівнів професійної та інклюзивної компетентності педагогів закладів освіти з надання підтримки різного рівня учням з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі в умовах запровадження Державного стандарту базової середньої освіти. |
Зміст програми | Система знань про можливості інклюзивного навчання і виховання дітей з особливими освітніми потребами в умовах запровадження Державного стандарту базової середньої освіти. Методи здійснення комплексної психолого-педагогічної оцінки потреб учнів у наданні підтримки в закладі освіти та її рівня. Механізми надання підтримки різного рівня в освітньому процесі. Методи побудови індивідуальної освітньої траєкторії та шляхів її реалізації. Способи педагогічної взаємодії між усіма суб’єктами інклюзивної освіти. |
Обсяг програми (години) | (not set) |
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться | - здатність створювати умови, що забезпечують функціонування інклюзивного освітнього середовища;
- здатність до педагогічної підтримки осіб з особливими освітніми потребами;
- здатність забезпечувати в освітньому середовищі сприятливі умови для кожного учня, залежно від його індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів.
|
Опис досягнутих результатів навчання | - Знання про можливості інклюзивного навчання і виховання дітей з особливими освітніми потребами в умовах запровадження Державного стандарту базової середньої освіти;
- апробація методів здійснення комплексної психолого-педагогічної оцінки потреб учнів у наданні підтримки в закладі освіти та її рівня;
- опанування механізмами надання підтримки різного рівня учням з особливими освітніми потребамив умовах запровадження Державного стандарту базової середньої освіти;
- оволодіння методами побудови індивідуальної освітньої траєкторії та шляхів її реалізації;
- реалізація різноманітних способів педагогічної взаємодії між усіма суб’єктами інклюзивної освіти;
- підвищенння власної інклюзивної компетентності та інклюзивної компетентності інших учасників освітнього процесу. |
Документ про освіту | (not set) |
---|