Назва програми | Інформаційно-цифрові технології в інклюзивній освіті |
Структурний підрозділ | Кафедра освітніх та інформаційних технологій |
Розробник(и) | (not set) |
Nametype | Курси за вибором |
Напрям | Розвиток інформаційно-цифрових компетентностей (використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку) |
Цільова аудиторія | Педагоги різних спеціальностей |
Мета програми | Підготовка слухачів до використання сучасних інформаційно-цифрових технологій в інклюзивному навчанні, специфіку моделювання сучасного інформаційного освітнього простору та формування цифрової компетентності фахівців зі спеціальної освіти |
Зміст програми | − Ознайомлення з особливостями використання інформаційно-цифрових технологій у інклюзивній та спеціальній освіті;
− розвиток інформаційної грамотності, а саме вдосконалення умінь використання інтернет-ресурсів та спеціалізованих комп’ютерних програм у корекційно-розвивальній роботі з дітьми з відхиленнями у розвитку;
− розвиток практичних умінь створення дидактичних матеріалів за допомогою електронних (цифрових) ресурсів;
− організація дистанційної освіти в інклюзивному навчанні засобами хмарних технологій;
− представлення та демонстрація практичних робіт з курсу. |
Обсяг програми (години) | (not set) |
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться | • інформаційна;
• цифрова;
• соціальна;
• культурна;
• педагогічного партнерства;
• комунікативна;
• предметно-методична;
• оцінювально-аналітична;
• здатність до навчання впродовж життя. |
Опис досягнутих результатів навчання | - Розуміння ролі та особливостей використання сучасних інформаційно-цифрових технологій у інклюзивній та спеціальній освіті;
- знання про класифікацію за функціональним призначенням та приклади використання новітніх інформаційно-цифрових технологій навчання в інклюзивній освіті;
- розуміння методики щодо запровадження та використання інформаційно-цифрових технологій навчання в інклюзивній освіті при дистанціному та змішаному навчанні;
- практичні уміння по створенню різнопланового дидактичного забезпечення засобами інформаційно-цифрових технологій для реалізації освітніх завдань в інклюзивній освіті. |
Документ про освіту | (not set) |
---|