Назва програми | Рамка цифрових компетентностей: практичний аспект |
Структурний підрозділ | Кафедра освітніх та інформаційних технологій |
Розробник(и) | (not set) |
Nametype | Курси за вибором |
Напрям | Розвиток інформаційно-цифрових компетентностей (використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку) |
Цільова аудиторія | Педагоги різних спеціальностей |
Мета програми | Підвищення рівня цифрової компетентності педагогів. |
Зміст програми | - Ознойомлення з приорітетними напрямами цифровізації суспільства та освіти;
- ознойомлення з рамкою цифрової компетентності педагогічних й науково-педагогічних працівників, з сферами, компонентами та дескрипторами цифрових компетентностей;
- ознайомлення з сучасними інформаційно- цифровими технологіями в освіті;
- практичне використанню освітніх цифрових ресурсів та інструментів для роботи, навчання, спілкування та творчості;
- розвиток професійних навичок використання цифрових технологій для підвищення ефективності освітньої діяльності;
- формування та розвиток інформаційно-цифрової компетентності здобувачів освіти. |
Обсяг програми (години) | (not set) |
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться | - інформаційна;
- цифрова;
- соціальна;
- культурна;
- педагогічного партнерства;
- комунікативна;
- предметно-методична;
- оцінювально-аналітична;
- здатність до навчання впродовж життя. |
Опис досягнутих результатів навчання | - Уявлення про пріоритетні напрями цифровізації суспільства та освіти;
- уявлення про рамку цифрової компетентності педагогічних й науково-педагогічних працівників, про сфери, компоненти та дескриптори цифрових компетентностей;
- знання про основні інформаційно-цифрові технології для освіти, їх функціональне призначення та класифікацію;
- практичні уміння використовувати освітні цифрові ресурси та інструменти для роботи, навчання, спілкування та творчості;
- уміння використовувати цифрові технології для підвищення ефективності освітньої діяльності;
- здатність формувати ціннісне ставлення в здобувачів освіти до використання інформаційно-цифрових технологій у навчанні. |
Документ про освіту | (not set) |
---|