Рамка цифрових компетентностей: практичний аспект

Назва програмиРамка цифрових компетентностей: практичний аспект
Структурний підрозділКафедра освітніх та інформаційних технологій
Розробник(и)(not set)
NametypeКурси за вибором
НапрямРозвиток інформаційно-цифрових компетентностей (використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку)
Цільова аудиторіяПедагоги різних спеціальностей
Мета програмиПідвищення рівня цифрової компетентності педагогів.
Зміст програми- Ознойомлення з приорітетними напрямами цифровізації суспільства та освіти; - ознойомлення з рамкою цифрової компетентності педагогічних й науково-педагогічних працівників, з сферами, компонентами та дескрипторами цифрових компетентностей; - ознайомлення з сучасними інформаційно- цифровими технологіями в освіті; - практичне використанню освітніх цифрових ресурсів та інструментів для роботи, навчання, спілкування та творчості; - розвиток професійних навичок використання цифрових технологій для підвищення ефективності освітньої діяльності; - формування та розвиток інформаційно-цифрової компетентності здобувачів освіти.
Обсяг програми (години)(not set)
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться- інформаційна; - цифрова; - соціальна; - культурна; - педагогічного партнерства; - комунікативна; - предметно-методична; - оцінювально-аналітична; - здатність до навчання впродовж життя.
Опис досягнутих результатів навчання- Уявлення про пріоритетні напрями цифровізації суспільства та освіти; - уявлення про рамку цифрової компетентності педагогічних й науково-педагогічних працівників, про сфери, компоненти та дескриптори цифрових компетентностей; - знання про основні інформаційно-цифрові технології для освіти, їх функціональне призначення та класифікацію; - практичні уміння використовувати освітні цифрові ресурси та інструменти для роботи, навчання, спілкування та творчості; - уміння використовувати цифрові технології для підвищення ефективності освітньої діяльності; - здатність формувати ціннісне ставлення в здобувачів освіти до використання інформаційно-цифрових технологій у навчанні.
Документ про освіту(not set)