Назва програми | Медіаграмотність та інформаційно-цифрова безпека |
Структурний підрозділ | Кафедра освітніх та інформаційних технологій |
Розробник(и) | (not set) |
Nametype | Курси за вибором |
Напрям | Розвиток інформаційно-цифрових компетентностей (використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку) |
Цільова аудиторія | Педагоги різних спеціальностей |
Мета програми | Удосконалення навичок використання сучасних методів викладання, проводення інноваційних вправ, спрямованих на розвиток навичок критичного сприйняття інформації; підготовка слухачів до здійснення навчання здобувачів освіти критично сприймати інформацію, протидіяти маніпуляціям, усвідомити цінність високоякісної інформації в контексті шкільної освіти; підвищення рівня обізнаності в інформаційній безпеці. |
Зміст програми | - Уміння аналізувати і критично сприймати медіаконтент;
- розвиток навичок самостійного, критичного мислення, системного педагогічного аналізу;
- відпрацювання практичних умінь використання суспільних освітніх медіаресурсів в фаховій діяльності педагогів;
- формулювання стратегії інформаційно-цифрової безпеки закладу освіти. |
Обсяг програми (години) | (not set) |
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться | - інформаційна;
- цифрова;
- соціальна;
- культурна;
- педагогічного партнерства;
- комунікативна;
- предметно-методична;
- оцінювально-аналітична;
- здатність до навчання впродовж життя. |
Опис досягнутих результатів навчання | − Здатність підвищувати рівень медіаграмотності та медіакультури здобувачів освіти та забезпечувати їх підготовку до ефективної взаємодії з сучасним інфомедійним середовищем;
− усвідомлення важливості та вміння інтегрувати медіаграмотність у освітній процес;
− здатність формувати та розвивати практичні навички розпізнавання та протидії загрозам інформаційно-цифрового освітнього середовища;
− знання та дотримання правил інформаційно-цифрової безпеки. |
Документ про освіту | (not set) |
---|