Назва програми | Емоційне вигорання педагогів та методи саморегуляції особистості |
Структурний підрозділ | Кафедра психології |
Розробник(и) | (not set) |
Nametype | Курси за вибором |
Напрям | Розвиток психологічних, емоційно-етичних компетентностей (психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку) |
Цільова аудиторія | (not set) |
Мета програми | Сприяння глибокому науково-теоретичному осмисленню слухачами сутності та змісту складових емоційного вигорання педагога у воєнний та повоєний період; практично-орієнтованому використання сучасних методів самодіагностики професійних резервів; підвищення рівня знань педагогів з питання збереження та зміцнення психологічного здоров'я; сприяння особистісного зростання й професійного самовдосконалення педагогічних працівників. |
Зміст програми | - зміст структурних компонентів емоційного вигорання у педагогів та методів саморуляції особистості й здатність їх інтегрувати в практичну площину;
- професійно-психологічна підготовка з питань збереження та зміцнення психологічного здоров’я;
– сучасні методи самодіагностики, методи саморегуляції особистості;
– техніки та технології щодо збереження та зміцнення психологічного здоров'я педагога та методів саморегуляції особистості. |
Обсяг програми (години) | (not set) |
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться/ набуватимуться | - Розвиток професійних компетентностей;
-розвиток психологічної, емоційно-етичної, здоров’язбережувальної компетентностей;
- розвиток загальних компетентностей відповідно до професійного стандарту.
|
Опис досягнутих результатів навчання | - Розуміння сутності емоційного вигорання педагогів та особливостей методів саморуляції особистості;
- здатність використовувати методи самодіагностики емоційного вигорання;
- вміння застосовувати методи саморегуляції особистості;
- вміння використовувати теоретичні знання та практичні вміння щодо збереження й зміцнення психологічного здоров'я педагога та методів саморегуляції особистості.
|
Документ про освіту | (not set) |
---|