| Віддалене навчання іноземної мови для закладів загальної середньої освіти | |||
|---|---|---|---|
|
Понеділок 08.12.2025 |
12:30 - 13:10 |
Настановне заняття (Відео- (аудіо-) конференція, відео-лекція, презентація з аудіо-супроводом) |
Клюніна Н.В. |
| 13:10 - 13:50 |
Настановне заняття (Практична робота (анкетування, виконання завдань, тестів)) |
Клюніна Н.В. | |
| 14:00 - 15:20 |
Організаційні питання цивільного захисту (зведена) (Відео- (аудіо-) конференція, відео-лекція, презентація з аудіо-супроводом) |
Загулін В.Є. | |
| 15:30 - 16:10 |
Моделювання сучасного уроку іноземної мови (Відео- (аудіо-) конференція, відео-лекція, презентація з аудіо-супроводом) |
Клюніна Н.В. | |
| 16:20 - 18:20 |
Моделювання сучасного уроку іноземної мови (Практична робота (анкетування, виконання завдань, тестів)) |
Клюніна Н.В. | |
| 18:30 - 19:50 |
Моделювання сучасного уроку іноземної мови (Заняття в режимі «чат») |
Клюніна Н.В. | |
|
Вівторок 09.12.2025 |
14:00 - 14:40 |
Формувальне та підсумкове оцінювання в умовах віддаленого навчання (Відео- (аудіо-) конференція, відео-лекція, презентація з аудіо-супроводом) |
Клюніна Н.В. |
| 14:50 - 16:50 |
Формувальне та підсумкове оцінювання в умовах віддаленого навчання (Практична робота (анкетування, виконання завдань, тестів)) |
Клюніна Н.В. | |
| 17:00 - 18:20 |
Формувальне та підсумкове оцінювання в умовах віддаленого навчання (Практична робота (анкетування, виконання завдань, тестів)) |
Клюніна Н.В. | |
| 18:30 - 19:50 |
Формувальне та підсумкове оцінювання в умовах віддаленого навчання (Заняття в режимі «чат») |
Клюніна Н.В. | |
|
Середа 10.12.2025 |
14:00 - 14:40 |
Організація освітнього процесу (Відео- (аудіо-) конференція, відео-лекція, презентація з аудіо-супроводом) |
Клюніна Н.В. |
| 14:50 - 16:50 |
Організація освітнього процесу (Індивідуальні консультації) |
Клюніна Н.В. | |
| 17:00 - 18:20 |
Організація освітнього процесу (Заняття в режимі «чат») |
Клюніна Н.В. | |
| 18:30 - 19:50 |
Підсумкове представлення результатів роботи (Відео- (аудіо-) конференція) |
Клюніна Н.В. | |