Механізми надання підтримки різного рівня учням з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі | |||
---|---|---|---|
Середа 03.09.2025 |
12:30 - 13:10 |
Настановне заняття (Відео- (аудіо-) конференція, відео-лекція, презентація з аудіо-супроводом) |
Троіцька М.Є. |
13:10 - 13:50 |
Настановне заняття (Практична робота (анкетування, виконання завдань, тестів)) |
Троіцька М.Є. | |
14:00 - 15:20 |
Організаційні питання цивільного захисту (Відео- (аудіо-) конференція, відео-лекція, презентація з аудіо-супроводом) |
Загулін В.Є. | |
15:30 - 16:10 |
Методи здійснення комплексної психолого-педагогічної оцінки потреб учнів у наданні підтримки в закладі освіти та її рівня (Відео- (аудіо-) конференція, відео-лекція, презентація з аудіо-супроводом) |
Троіцька М.Є. | |
16:20 - 18:20 |
Методи здійснення комплексної психолого-педагогічної оцінки потреб учнів у наданні підтримки в закладі освіти та її рівня (Практична робота (анкетування, виконання завдань, тестів)) |
Троіцька М.Є. | |
18:30 - 19:50 |
Методи здійснення комплексної психолого-педагогічної оцінки потреб учнів у наданні підтримки в закладі освіти та її рівня (Заняття в режимі «чат») |
Троіцька М.Є. | |
Четвер 04.09.2025 |
14:00 - 14:40 |
Механізми надання підтримки різного рівня в освітньому процесі. Методи побудови індивідуальної освітньої траєкторії та шляхів її реалізації (Відео- (аудіо-) конференція, відео-лекція, презентація з аудіо-супроводом) |
Борцова М.В. |
14:50 - 16:50 |
Механізми надання підтримки різного рівня в освітньому процесі. Методи побудови індивідуальної освітньої траєкторії та шляхів її реалізації (Практична робота (анкетування, виконання завдань, тестів)) |
Борцова М.В. | |
17:00 - 18:20 |
Механізми надання підтримки різного рівня в освітньому процесі. Методи побудови індивідуальної освітньої траєкторії та шляхів її реалізації (Практична робота (анкетування, виконання завдань, тестів)) |
Борцова М.В. | |
18:30 - 19:50 |
Механізми надання підтримки різного рівня в освітньому процесі. Методи побудови індивідуальної освітньої траєкторії та шляхів її реалізації (Заняття в режимі «чат») |
Борцова М.В. | |
П'ятниця 05.09.2025 |
14:00 - 14:40 |
Способи педагогічної взаємодії між усіма суб’єктами інклюзивної освіти (Відео- (аудіо-) конференція, відео-лекція, презентація з аудіо-супроводом) |
Троіцька М.Є. |
14:50 - 16:50 |
Способи педагогічної взаємодії між усіма суб’єктами інклюзивної освіти (Індивідуальні консультації) |
Троіцька М.Є. | |
17:00 - 18:20 |
Способи педагогічної взаємодії між усіма суб’єктами інклюзивної освіти (Заняття в режимі «чат») |
Троіцька М.Є. | |
18:30 - 19:50 |
Підсумкове представлення результатів роботи (Відео- (аудіо-) конференція) |
Троіцька М.Є. |